torsdag 26 mars 2009

Jisses inflyttning 1 April!!!

Fick ett mail ev en av mina vänner idag som jobbar som lägenhets placerare (heter det så??)
Det finne en liten 2a till Sophie!! Men det är snabba puckar, inflyttning den 1 April!!! Ringde upp Maria på en gång!! Fick lite mer info om lägenheten och den låter toppen!! Liten 2 a på 52 kvm, balkong mot gård i söderläge... Fick sen en skiss på faxen oj oj oj pirr pirr......
Jag ringde hon som har lägenheten och hon kunde visa den i kväll klockan 18.00.

Herregud vad spännande!!!! Sophie grät en skvätt... Jag och Nicklas med för hur än det är så känns det såååå konstigt att dottern ska flytta hemifrån.... Vi kramades alla 3 en lååång stund........ Visst hon fyller 20 snart men eftersom jag bara är 27 så går ju inte ekvationen ihop.... Alltså hon är bara 5 år... för jag fick ju henne när jag var 22.........Det minns jag!!!!

1 timma senare ringer hon som har lägenheten och säger att hennes hund är sjuk så hon måste åka till Blå Stjärnan..... jag kände en stor besvikelse... Hade såååå sett fram emot att titta på lägenheten.... Fick skaka om mig själv... Herregud hennes hund är ju sjuk... skärp dig........

Nu ringer hon mig i morgon så får vi se när det passar henne!! Hoppas att vovven blir bättre snart!!!

Tycker Sophie om den så får hon 1 a hands kontraktet !!!
Sicka vänner man har!!!!!!

Inga kommentarer: