måndag 16 mars 2009

Vin och god mat kanske??

Dagen har gått i fullfart!!
In på banken och fixa Lisa´s förta egna kontokort!! Det kom med posten förra veckan men allt har gått i ett.... Lisa var stolt som en tupp!!! Pengarna hon fick när hon fyllde åt är insatta!!

Hon och bästisen begav sig in till stan för shopping... Ska bli kul att se vad hon kommer hem med...Om hon stor handlat eller om hon var snål när det var "hennes" egna pengar hon handlat för *fniss*. Det har kommit några mms bilder på kläder underdagen.. sicken finess, hon står i provrummet och fotar i spegeln och skickar till mig *asgarv*

Moggedoggelito har haft en parning idag. Sicken kille och para, det är bara att hålla i hatten för det går undan!! Nu har han inte parat så många men han är redan proffset.

2 a tiken han parade var min egen, jag tog ut alla hundar, släppte in Titti i köket skulle ta en kaffe hann inte hälla upp det förrens dom hängde... andra gången: ut med alla hundar in med Titti i köket, tände en cigg hann ta 2 bloss sen hängde dom.. 3 e gången tänkte jag att nu får jag vara med, Titti in i köket ställer sig som ett spett Morgan hoppade på juckade lite och sedan häng..... Så har det fortsatt.... Duktig kille!!!

Ikväll är vi "barn lediga" vad ska man hitta på då???
Lite vin och god mat kanske???

Inga kommentarer: