söndag 8 mars 2009

Dolda kameran???

I Lördags morse var jag på Apoteket och köpte Compeed till Lisa, skavsår och fotbollsmatch, en sån där kombination.... kom till kassan, det finns 2 st mittemot varandra, i den ena stod en man om precis var klar och den andra var tom. Vet ej varför jag tittade på kassa personalen men det kanske jag alltid gör som om jag vill välja den som ser trevligast ut... Fick titta flera gånger... Dom var nämligen tvillingar *asgarv* dessutom av manligt kön......Började asgarva faktiskt men skärpte mig snart när jag fick en sur blick....... Ni ser ut som tvillingar sa jag (visste ju inte helt säkert, kunde ju inte stirra) skojar du sa den ena......Är jag med i dolda kameran sa jag, då kunde faktikst inte killarna hålla sig längre utan drog på smilbanden och jag gick skrattandes ut från Apoteket.

Om dom nu inte tycker det var roligt, hur i allsindar kan man välja samma arbetsplats..... Nu är jag ingen stamkund på Apoteket men jag vet att jag aldrig sett ngn av dom där innan......har faktiskt reagerat på att det bara är kvinnor som arbetar där....

Det var nog dolda kameran i alla fall!!

Inga kommentarer: