lördag 28 februari 2009

Mera önskedrömmar!!

I morse var temperaturen på minus igen... Skönt då blir hundarna inte så skitiga!! Men vad jag frös *fniss*.

Rapporeter från 3 valpar, dom sköter sig såååå bra, jag är så stolt över dom och supernöjda med deras mattar och hussar!!!

Stallet, sedan lämnat av Lisa vid Kungsbacka ridklubb där det är stora tävlingar idag. Hon ville gärna titta!! Lotus ska in till Vet igen på måndag så hoppas att han är bra så dom kommer igång igen!!

Somnade ovaggad lite efter 23 igår........ helt slut efter allt bak..... Vaknade superpigg före 7 och tänkte bakning..... Herregud var ska detta sluta!!! Nu känner jag bara för att förja runt i alla skåp och slänga ALLT fult och köpa nytt!!

Jag har haft som önksan att göra om vårat kök i några år, det är fint men inte i min smak...... Tjocka tjocka ekluckor och vi har poppat till det med nytt kakel nya maskiner mm när vi flyttade in. Men nu vill jag slänga ut ALLT....... Göra ett rikigt high tech kök med massor av 50-tals maskiner och detaljer.... Ser allt när jag blundar........ Ser super häftigt ut.....
Men som Nicklas säger, köket behöver verkligen inte renoveras...... och han har rätt igen........
Men om jag vinner på Lotto (spelar aldrig...) då köper jag en resa till Nicklas och barnen, 1 månad får dom vara borta eller så.... Då hinner jag nog slänga ut köket och in med nytt...... Önskedröm igen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Erica jag vill bara tala om att här går det OTROLIGT BRAAAA. Jag tror inte det är sant hur kan du ha "fixat" så BRA hundar. Inga olyckor inne ännu. Hur social och trevlig som helst. Idag skulle jag dammsuga och hon bara tittade på mig och brydde sig inte. Jag har aldrig träffat en valp som är så go och glad. Hon är super förstår att du saknar dom. Du har verkligen lyckats och jag är glad att jag fick köpa henne. Tac

Mona

leamington sa...

Hej Mona!!
Toppen att allt fortfanrande går bra. Gunnars matte dammsög åxå idag och han somnade jämte dammsugaren *fniss*.
Jag är såååå stolt över henne!
kram