fredag 13 februari 2009

Rosa!!!!

Idag har jag fåt massor gjort och klockan är bara 15.10!!!

Solade i morse (är så lesspå att vara grön i ansiktet) *fniss*. Sedan stallet, städat massor, Angelika var här en stund och fick sin "Gunnar dos" stillad. Han var sååå glad att se henne!!!

Sedan torget och doftade på DKNY´s nya parfym som släpptes i dag!! Tror att jag önskar mig den i Alla hjärtans dag present *ler*. Hem igen städat vidare..... Nu ska jag ta badrummet sedan eftermiddags promenad med hundarna. Lisa är i stan med en kompis som bor i andra änden av stan så jag hämtar henne så hon slipper ta spårvagn hem själv!!

Tänkte stanna till och köpa lite nytt hem........ jag har White on White i mitt hem med sliver och tror att jag ska köpa lite rosa och "hotta" upp det lite inför våren!!

Nä nu får jag skynda mig att ta badrummet så jag hinner ut medans solen skiner!!!!

Inga kommentarer: