onsdag 4 februari 2009

Millie.

Idag har jag varit hos veterinären och besiktigat Mille och Titti har nytt intyg på hjärtat.
Hon fyllde 5 år förra veckan!!

I morgon kommer en underbar familj och hämtar Mille..... Men det känns konstigt.......
Ska bada henne i morgon och jag vet att jag kommer att tänka: Jaha sista gången jag badar Millie, sista gången jag klipper hennes klor, sista gången jag kammar henne mm mm.........
Så kommer tårarna att rinna halva dagen..........................

Varför tänker jag inte: Millie blev för liten .................men hon kommer att få det sååå underbart, 2 barn att följa till skolan varje dag, en underbar familj ..... Millie blir aldrig ensam.... Dom pusslar hela denna våren och sommaren och det blir dagmatte dom 2 dagar det blir mer arbete till hösten och jag vet att dom kommer att ta såååå bra hand om Milllie!!!

Nu ska jag fortsätta bada hundar... Harry är klar, tar nog ngn till idag......

Inga kommentarer: