söndag 1 februari 2009

Gucci & Milea!

Ibland när det kommer valköpare så vet man bara att detta kommer att bli sååå in i norden bra!! Gucci och Milea är ett sånt exempel, hon köpte Gucci av mig när hon var ett år...
Fyyy vad jag vånades när jag hade bestämt mig... Det ringde suuuper många på henne.... men ingen dög.... inte förrens Milea hörde av sig, jag visste att det skulle bli kärlek från första ögonkastet, jag bara visste.......

Tack Milea för dom fina orden i min gästbok!!
När du var här och tittade på Gucci visste jag att det var "ment to be" !!

Jag saknar henne så mycket men jag vet att hon har det sååå underbart bra hos dig!
Gucci liksom cade är såå lik sin mamma på många sätt!!

Jag är så glad att jag får möjlighet att passa henne ibland!!


Kramar i massor till er!!!

Inga kommentarer: