lördag 21 februari 2009

Trött i ryggen....

Fredagen var en supermysig dag, upp tidigt, promenader med hundarna, städa och leka med valparna sedan fixa naglarna, älskar verkligen det!!!

Sedan hem och städa och eftermiddags promenaderna med hundarna blev nästan lunch promenad i stället, ville ha allt klart lite tidigare för att kunna mysa till det lite tidigare, det var ju Fredag!!!

Fajitas till familjen och Sushi till mig, (2 a gången denna vecka...).

Dagen efter mitt Osteopat besök så hade jag hur mycket energi som helst!! Igår på eftermiddagen kom en konstig trötthet i ryggen som tyvärr hänger i i dag med...... kan inte säga att jag har så ont utan mer trött i ryggen. Gick och la mig vid 23!!!

Nu är allt fixat och jag tänkte ta mig ut och göra lite ärenden...

Lisa ska till Scandinavium idag igen.... Hon har nog shoppat upp alla sina spar pengar.............

Inga kommentarer: