torsdag 26 februari 2009

2 valpar har åkt idag!

Idag har 2 valpar åkt..... Angelica kom för att hämta sin Gunnar och Mona hämtade Doris!
Mona skulle komma på Lördag men dom har sportlov i Stockholm denna vecka och hon var lite rädd för alla köer på Lördag så hon ville komma idag istället.

Allt gick bara bra och jag har fått fina rapporter! Nu hoppas jag att dom sköter sig lika bra som dom har gjort här. Det är en helt underbar kull! Visst mycket arbete och oro hur dom skulle klara sig utan sin mamma men det har gått toppenbra!! Dom har ätit mat sedan dom var 3 veckor så inte problem med avvänjningen (man får se det postivivt).

Det spöregnade i morse så promenaderna var inte så roliga idag.... När Angelica kom vid 9.30 hade dom inte torkat än................. Tog en eftermidddags promenad med och dom första 10 mintuerna var det uppehåll sen ihållande regn igen.......

Lite konstigt känns det att valparna åkt.... lite oro i kroppen, svårt att förklara... men när jag känner så då brukar jag baka... I kväll blev det vanilj drömmar!!! Supergott!!

Imorgon åker Ludde.... sedan lite jobb och eftermiddagen ska jag tillbringa i en UNDERBAR butik som heter Bagaren och kocken http://www.bagarenochkocken.se/shop/ gå in och titta!! En super rolig butik för dig som gillar bak och matlagning, där finns ALLT och lite till!!!

Nu ska jag hoppa i säng!! Och jag hoppas att Gunnar och Doris åxå sover sött!!! + deras mattar!!

Inga kommentarer: