söndag 8 februari 2009

Man ska vara försiktig vad man önskar sig...

Önskning 1: En fin tik till mig i min valpkull...

Blev ingen till mig........

Önskning 2: minska 2 kilo

Magsjuka i måndagskväll...... slutatde i minus 2,3 kilo.....skulle jag vara glad nu??

Önskning 3: Bota min onda rygg

Kiropraktorn ville inte att jag skulle komma på onsdagen (smittorisken)
bokade om mig till v 8!!!! (han är bortrest. v 7) Nu kan jag itne åka till Stockholm på utställning....... kan inte sitta i samma ställning mer än 15 minuter sedan SKRIKER jag..... Även om Per kör så kan jag inte sitta i 5 timmar......

Så här kan jag hålla på......... det har inte gått min väg nu precis.........

I går kväll hade vi en önskning: Alcazar till final!! Herregud vad jag blev nervös.... satt och önskade tvärt om utifall att *fniss*

Inga kommentarer: