söndag 8 februari 2009

Sköna Söndag!


Det var en trevlig kväll i går!


Per & Peter samt Norskorna skulle komma över! Det fick bli hämt mat för jag fick inget gjort här på dagen..... sitter bara på golvet med alla hundar och ler..!!!!!

ÄLSKAR melodifestivaler!! Herregud jag var rikigt nervös!!! Jag tyckte Alcazar var toppen!! Men även Caroline men kanske inte detta sammanhang.... jag vill ha DISCO *fniss* För mig fick det gärna vara Disco festival!!!


Dagen har varit lugn och skön, nästan lite vår i luften!! Eftermiddags promenad vid havet i solnedgång..... Lisa följde med idag för hon hade träningsvärk som hon ville få bort!!
Gjorde kyckling, potatisgratäng massa sallad till middag och nu ska vi ta alla hundar till soffan och titta på nya Beck!!
Det blev en ganska trevlig Söndag!!!

Inga kommentarer: