tisdag 10 februari 2009

En rolig historia så här på en Tisdag!!!

>> ********************************************************
>>
>> När jag kom hem i går begärde min fru att jag skulle ta henne till
>> ett dyrt ställe.
>> Jag tog henne till en bensinstation.
>>
>> Åsså började fighten....
>>
>> ********************************************************
>>
>> Min fru och jag låg i sängen och tittade på "Vem vill bli miljonär".
>> Jag vände mig mot henne och frågade: "vill du ha sex?"
>>
>> Nej, svarade hon.
>>
>> Då sade jag: "Är det ditt slutliga svar?"
>>
>> Hon tittade inte ens på mig, utan sade bara "Ja"
>>
>> "Då vill jag ringa en vän", sade jag.
>>
>> Åsså började fighten....
>>
>> ********************************************************
>>
>> Lördag morgon gick jag upp tidigt, klädde tyst på mig,gjorde i
>> ordning lunchpaketet, tog med mig hunden och slank tyst in i garaget.
>>
>> Jag hakade på båtsläpet på bilen och backade ut ur garaget bara för
>> att finna att regnet stod som spön i backen. Det var full storm, så
>> jag körde tillbaks in i garaget, satte på radion och fick höra att
>> vädret skulle vara uselt hela dagen.
>>
>> Jag gick tillbaka in i huset, klädde tyst av mig, och gled in i sängen.
>> Jag tryckte mig mot min frus rygg, med helt andra förväntningar, och
>> viskade: "vädret är förfärligt".
>>
>> Min kärleksfulla fru sen tio år svarade sömnigt: Kan du tro att min
>> idiot till man är ute och fiskar i det där?
>>
>> Åsså började fighten....
>>
>> ********************************************************
>>
>> Min fru och jag satt vid ett bord på min gymnasieträff när vi såg en
>> full kvinna vid ett annat bord, alldeles ensam, tömmande en drink
>> efter den andra.
>>
>> Frugan frågade: "Känner du henne?"
>>
>> Jag suckade. "Hon är min gamla flickvän. Vad jag fått höra började
>> hon dricka direkt efter att vi bröt med varandra för länge sedan. Hon
>> lär inte ha varit nykter sen dess."
>>
>> "Herregud", sa frugan. "Vem kunde tro att någon kunde fira så länge?"
>>
>> Åsså började fighten....
>>
>> ********************************************************
>>
>> En kvinna stod naken framför sovrumsspegeln.Hon var inte glad åt vad
>> hon såg och sade till sin make: "Jag känner mig förfärlig. Jag ser
>> gammal, fet och ful ut.Jag skulle verkligen behöva en komplimang från
>dig..."
>>
>> Svaret blev: "Du har perfekt syn."
>>
>> Åsså började fighten....

Inga kommentarer: