onsdag 18 februari 2009

Inte träna!!

Då var veckans Sushi dag gjord!! Skulle nog kunna leva på Sushi....!!!!

Kiropraktorn var Osteopat (jag är inte så noga med titlar men han var det....ops..)
Var där i över 1 timme.... Bla låsning i se-leden men den satt på vänster sida... jag som haft ont på höger, han hade en bra förklaring det det åxå, sne och vind och en massa låsningar i bröstkorgen...ska tillbaka nästa Onsdag. Nu kunde jag få lite ont här och var i 4 dagar så jag fick inte träna men jag sa att det inte var några som helst problem för det gör jag inte. När jag gått ut så kom jag på en sak så jag fick gå tillbaka och knacka på hans dörr: Jag går power walk 1 1/2 timme varje dag är det träning??? Nej svararde han till min besvikelse (inte för att slippa för det hade jag aldrig gjort ändå men jag blev besviken över att det inte räknas som träning.... hade velat slänga det lite fint i Nicklas anskite *fniss*)

Inga kommentarer: