torsdag 5 februari 2009

Nu har min lilla prinsessan åkt......

Fyyyyy vilken skit dag, dimmig och mörk........
Känner mig "skum" i kroppen........

För exakt 1 år sedan sålde jag min prinsessa Gucci..... Då hon åxå blev för liten men vilken hund det var.... Herregud mer underbar får man leta efter..... men eftersom "man" (jag) vill lite mer... (ställa ut mm mm) så fick hon åka..... Det ringde många men ingen dög, tills det att en Milea ringde!! Ja detta har ni säkert redan läst tidigare men samma känlsa har jag för denna familj, att det passar perfekt.... men vem passar inte till Millie......

Sitter här och fullkommligt storgråter.............. Hon dög inte för mig..... fyyyy denna underbara hund............ vad fn håller jag på med.........................Utstälnningar................nääääää

Nu ska jag till stallet......... sedan bara hem och sova bort denna dag............ sen nya tag i morgon......... om jag orkar.............

Inga kommentarer: