fredag 6 februari 2009

Slask!!

I går kväll när jag gick la mig så snöade det sååå vackert!!! Så där som det ska göra på Julafton!!
Men i morse var det bara slask........ hundarna har kurat i hop sig dyngvåta efter morgon promenaden.....

Väntar på att valparna ska vakna så jag kan göra rent till dom, under tiden får dom busa i köket!! Dom somnar om efter frukosten sååååå sööööta!!!

Sedan ska jag hämta Lisa som har sovit hos en kompis (lediga från skolan idag) och vi ska göra några ärenden. Lisa åker till Söderköping i eftermiddag för vidare kval av inomhus SM i fotboll, dom gick vidare här från Göteborg!! Bara 2 lag från varje län!! (dom mindre länen har 1 lag) Suuperkul!!


Millie hade varit lite orolig på bilresan till Helsingborg i går.... Hoppas att natten har varit bra!
nä nu får jag väcka dom sjusovande valparna om ngt ska bli gjort här idag.!!

Inga kommentarer: