söndag 15 februari 2009

Middag i jogginkläder....

Nicklas, Lisa & Dalie (närmast kameran)


Gillade verkligen gårdagen, en härlig mix av det mesta.
Linda kom förbi på fika och kvällen avslutades med en mysig middag i jogginkläder........ Min äldsta dotter var hos pojkvännen men Lisas bästis åt middag hos oss. Jag och Dalie frossade i kräftor, Nicklas och Lisa år grillat.... Suupermysigt!!!
Barnen & Nicklas fick varisin liten present och jag fick paryfymen jag skrev om härom dagen!!!Sophie hade tipsat honom att jag ville ha den....
Melodifestivalen kan jag och Nicklas inte se tillsammans..... Vi har absolut inte samma musik smak...... Finns nog inget med Melodifestivalen som han gillar.... så han var förvisad till vardagsrummet på undervåningen.... Han retar mig så att vi har faktiskt blivit ovänner över Melodifestivalen *ler*, så för husfridens skull så såg jag det själv med barnen!! Tyckte faktiskt att Lilli & Sussie ´s låt var superbra!!!! En riktig Discodänga!!!

Inga kommentarer: