torsdag 19 februari 2009

Rätt tid, fel dag....


Gick upp xtra tidigt idag för jag hade en nageltid kl 10.00 i stan, promenaderna fick bli i mörkret i dag........ tråkigt men det tog vi igen nu på eftermiddagen!! Men när jag kom till Mieke så var hon inte där..... Gick till Malin i receptionen och då har jag skrivit upp rätt tid men fel dag... så i morgon blir det att gå upp lika tidigt.... Det tar mig 3 timmar att "ratta" i ordning allt på morgonen + resan till stan ja ja det är i alla fall inga köer då så det går på 15 minuter om man hittar en parkering vill säga.....Ja ja jag hann att jobba lite i dag åxå i alla fall!!


Bossebygg var här i dag men ett "hundbord" till rastgården..... Dom har ett ställe och hoppa upp på med lilla Bree når inte upp där.... jag ville ha den i lärkträ då det är helt naturligt och inte innehåller några gifter om hundarna skull gnaga lite på den. Men det fanns inget lärkträ i hela Göterborg så Bosse fick åka 5 mil enkel väg för att hämta det... ops...... att han inte ringde mig och sa det..... ja han är för snäll!!! Han hade till och med gjort en liten trappa på egen initiativ, supergulligt blev det!!!


Nu är klockan strax efter 15 och jag är färdig med promenaderna. När jag skulle gå ut med Baby så stod bussen "inne" vi bor ganska nära vändhållplatsen och jag frågade chaffören om jag fick åka men några hållplatser för att träna min hund, (jag hade inga pengar med mig på promenaden) och han tyckte Baby var så gullig så jag fick åka med, hoppade av efter 2 hållplatser och gick hem, Baby tyckte det var spännande *fniss*.


Så det känns som om jag har fått gjort massor idag!!

Inga kommentarer: