fredag 15 januari 2010

Tonåringar & kändisar har mycket att tänka på...

Var hos frissan idag i 2 1/2 timme....gjorde bara slingor i rallybanan (mittbenan) och klippte mig men när Jordi frågade hur jag ville ha mitt hår stylat så sa jag det gamla vanliga, föna bara så går det fort men idag ville Jordi annorlunda.....Han tyckte vi skulle platta det....och han sålde in det bra för nu är jag rakhårig och herregud så ovanligt det var att titta sig i spegeln......

Nu har jag gjort som " ALLA kändisar" och tonåringar, fotat mig i spegeln....
Som jag har skrattat, hundarna började att skälla för dom tyckte att jag uppförde mig så konstigt, mascaran finns det inget kvar av......

Men det kan inte var lätt att var tonåring....
Man kan till exempel inte ha tandkräms "duschar " kvar på spegeln, veta vilken sida som är ens bästa att fota, lära sig hur man håller kameran för att blixten inte ska "slå", gärna vara lite sminkad och ha på sig snygga kläder....

Kan säga att INGET av dessa saker klarade jag av......


Jag som "rakhårig"

13 kommentarer:

Koola Viola sa...

Supertjusigt! Kanske skulle prova på något sånt och se om jag får mindre tovor i håret.

leamington sa...

Tovorna fixar frissan *ler*
Bara luta dig tillbaka och njut!!

Maggan sa...

FY FAAAAAAAAAN VA SNYGGT!!! Du ser fan ut som en skådis...nu får du ju sitta och sova i natt*ler*
Kram Maggan

Mona sa...

Hej du ser verkligen annorlunda ut, men det var jätte fint.
Mona

leamington sa...

Tack Maggan!!
Ja det blir soffan i sittande läge i natt.. *ler*

kram
erica

leamington sa...

Hej Mona!!

Ja det var lite annorlunda! Skoj

Glittertind`s Blogg sa...

Du är lika vacker både i och utan krull. Det var jäkligt snyggt Erica!!!

Kram

leamington sa...

Tja Kari!

Du är för gullig du...

kram
erica

Susanne Lundgren sa...

Men jisses.. dig hade jag inte känt igen om jag så ramlat över dig.. så snyggt det blev.. kul att kunna förändra sig så mycket bara pga av håret..nu gäller det att vädret håller sig torrt också..

kram

Susanne..

Anki J. sa...

Åh, vad trendig du är. Jätte snyggt blev det!
Hälsn. fr Skåneland

leamington sa...

Hej Susanne!

Familjen kände knappt igen mig...
Super kul med ngt nytt men detta kan jag aldrig fixa själv..
ja tur att det är kallt ute, duggregn och jag blir krullig igen *ler*

kram

Ingela sa...

Mycket snyggt Erica:=)

leamington sa...

Tack Ingela

Känner inte igen mig själv....