måndag 18 januari 2010

Måndag

Pappa ringde från Arlanda och frågade mig om jag visste hur många kilo man fick ta med sig utomlands.
- 20 kilo svarade jag
- Åh fan sa Pappa jag tog med mig 25 kilo så jag har betalt 2500 kronot i övervikt.....
- Men Pappa du har ingen koll....
- Men jag har tagit med mig det jag brukar ( det är ungefär 211 e gången han är i Thailand) men alla dom andra gångerna har jag flugit med Thaiair och nu med Finnair....Det är inte samma...

Jag talade om för honom att ALLA flygbolag har en egen hemsida där man kan gå in och söka informmation på...
- Åh fan sa Pappa...
Han som inte kan skillnaden mellan mail och gästbok......

Annars har det varit en lugn dag, for förbi Peter och hälsade på alla valparna...såååå söööta!!!

Storhandlat mat....Fyyy det är det värsta jag vet...... Funderar allvarligt på att leta efter en internetsite där jag kan beställa hem mat.....

Lisa beställde köttbullar med stektpotatis så så fick det bli idag!

Inga kommentarer: