måndag 18 januari 2010

Min pusselbit

Vi har 2 hundar i sängen, Cade och Baby (dom andra ligger där 2 minuter sedan är dom varma och hoppar ner så dom får sova i köket)

Tandborstning är natt signalen, jag hinner själv inte i sängen förrens Cade har tagit min plats... När jag flyttar på honom (varje kväll...) så gör han sig sååå tung....
Oftast sover jag på sidan med en hund i famnen (oftast cade) och baby i nacken.
Härom kvällen kom jag hem och dogsen var faktiskt lite sura på att jag hade varit borta så det var som om dom ville straffa mig...
När Cade inte tog min plats borde jag ha anat oråd....
Det var som om dom hade kommit överrens om att ta varsin axel...
Där låg jag hela natten på rygg....men en hund på var axel och dom snusade sååå sött att jag inte hade hjärta att vända mig om....

Cade snarkar en del eller Nicklas säger att han snarkar...
För mig heter det snusa...Jag har alltid hans nos nära mitt öra och jag är lätt väck, men jag vaknar aldrig av det, alltså kan han inte snarka... *ler*
Men Nicklas ensvisas med att kalla det snarka...
Jag vaknar rätt ofta av att Nicklas "puttar " på Cade... och ber honom att sluta snarka...
Nicklas har åxå bett mig att
-Snälla Cade kan väl sova i köket..
Men det går jag absolut inte med på, han har sovit i min säng sedan han var liten valp och det ska han forsätta att göra, vi sover som pusselbitar han och jag, jag kan inte sova utan Cade...
Min lilla pusselbit!!

Inga kommentarer: