söndag 31 januari 2010

Åldersnojja, jag ???

Kunder på mitt jobb glömmer ibland sitt "medlemskort" men då kan vi "blippa" legget i stället och då ser jag ju när folk är födda....
Och jag gör alltid en gissning för mig själv innan (jag vet jag är galen..) men det är faktsikt askul!!
MEN så mååånga gånger jag gissar fel....
Och då menar jag åt fel håll....
Jag gissar att vissa är äldre än vad dom är för dom ser "gamla" ut....
Typ äldre än mig........

Flera gånger denna veckan så har jag tänkt för mig själv att nu du Erica, nu kan du inte ha fel, denna tjej är MYCKET äldre än dig...
Åsåå fram med legget och nääää född -73...
Rena barn rumpan.....

Idag när jag gjorde min peeling så synade jag mig själv jäkligt noga....
Skulle inte ha gjort det.....
Har ont i magen......
Känner mig som ett trotsigt barn...

Såg nyss på blåsningen på Tv och där var Agnetha Sjödin med, vi är jämn gamla hon och jag men oj vad hon hade åldrats....
Ojsansvejsan.........

Inga kommentarer: