tisdag 12 januari 2010

Pizza

Kärleken köpte Pizza, jag är ingen fantast av denna mat... men det finns en pizza med aubergine, squach, färska tomater, oliver och mozzarella, den går ner... *ler*

Nu har jag bara 2 lååånga dagar kvar sedan ledighet! Nice!!
Men halsen värker....Tänkte INTE bli sjuk nu när jag snart är ledig!!!! Basta!!!!
Nicklas tycker att jag ska gurgla mig med whiskey innan jag lägger mig....
fyyyy sååå äckligt....men det dödar nog en och annan bakterie???.....
Undrar om dogsen vill sova med mig sen ?

2 kommentarer:

Koola Viola sa...

Vår granne kom över med en flaska konstig sprit, typ gammeldansk, som han köpt utomlands någonstans, när jag var krasslig sist. Smakade precis som halstabletten Fishermans Friend. Och vad frisk man blev efter man huttat ur den. Eller åtminstone lite fnittrig.

Så helt tokigt är det nog inte...
;o)

leamington sa...

Tror att det funkar bra!!
Fast din lät godare än Whiskey....