onsdag 13 januari 2010

Telefonsvarare

På eftermiddagsrasten kollade jag av min mobil och där var 2 missade samtal från dolt nummer och 1 meddelande....
Lyssande av mobilen och nu önskar jag att jag inte gjort det......

-Hej Erica detta är xxxxxx xxxx hjärtläkare från Thorax kliniken på Salhgrenska sjukhuset, jag sitter med din remiss till hjärt operation i handen och jag vill att du ringer mig under Torsdagen.....
Jag trodde dom hade sekreterare som ringde runt.....

SHIT............
Vill inte detta..............
Fyyyyyyyy
Lättare att stoppa huvudet i sanden......

Nu önskar jag att jag inte lyssnat av mobilen.....

Kanske jag helt plötsligt tappat bort min mobil.......
Tjuvar kanske har tagit den..
Tappat den i Lotus vatten hink
Moggedoggelito som gillar att bära på allt möjligt råkade svälja den och jag missade samtalet...
Vi råkade mura in den i Lisa´s nya vägg....
Han ringde helt enkelt till fel Erica....

Usch vad jag gruvar mig för morgon dagen....................

Inga kommentarer: