torsdag 21 januari 2010

Förslag

Vaknade med en sprängande huvudvärk....Sååå tråkigt...
Men det var bara att bita ihop..
Vid 14 tiden var jag människa igen...

Hämtade Lisa på Sophie´s jobb sen åkte vi hem och åt lite mat och myste.
Vi har gjort hennes Geografi läxa...Afrika... Ja ja lite lite lite minns jag....

Nicklas är på mässa så han har nog det supertrevligt!

Ledig i morgon, nice fast jag har en massa måsten men tänkte "bita" av dom på förmiddagen så jag får en mysig eftermiddag och kväll! Kanske skulle man glänsa till och överraska Nicklas med lite god mat?? Fast och andra sidan skämde jag bort honom något alldeles fruktansvärt häromdagen. Köpte hem en massa Clarins produkter från jobbet...
Fast jag sa inte att vi har rea...halva priset hm hm

Måste erkänna att jag hade en liten baktanke.....
Vill ha en Mulberryväska...
Hur ska jag " droppa" det??
Några förslag???

4 kommentarer:

Maggan sa...

...tänk att jag drömde att jag fick en mulberryväska av dej inatt*fniss*,
tänk om det ändå hade varit så...
ha ha, LYCKA TILL!
KRAM

leamington sa...

Nej men Maggan!

Tänk om det ar lite sanning i drömmen och att vi komemr att få varsin!!!!

Kram

maggan sa...

..nej men lilla stumpan...det va ju de du skulle säga till Niklas...gör nu ett försök*ler*
Kram

leamington sa...

ah men vad smart jag känner mig nu *asgarv* !!
Tror att han behöver smörjas lite mer....
Hmm gäller att komma på med vad...
Han kommer hem ikväll..
Gäller att planera nu.... *ler*

kram
erica