söndag 31 januari 2010

Mera pirr....

Det är lite väl mycket "pirr" i mitt liv just nu....

Lotus ska in på artoskopi på tisdag men vi lämnar honom redan på måndag då veterinärerna tycker att dom får bättre resultat på narkosen när dom kommer in dagen innan.

Om dom hittar ngt som inte går att "fixa" så får han somna in på där för rehabiliteringen är lååång, 2 veckors box vila sedan 1 vecka promenad 5 minuter x 2 osv osv...Inte gå ut i hagen på evigheter....

Så idag när jag jobbade så tog Lisa med sig Sophie till stallet så hon fick säga farväl eller så ses dom igen...
Jag HATAR när allt är sååå ovisst....
Men jag intalar mig själv att jag inte ska hetsa upp mig för mycket...
Veterinären ringer mig när han ligger på operationsbordet så får vi ta allt därifrån.....
Så jag är ledig Måndag och Tisdag...bara utbildning på kvällen och det ska jag väl "palla" med hoppas jag.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det går bra med hästen..fy vad jobbigt!
kram Ingela

leamington sa...

Håll tummarna på tisdag Ingela!!
kram