torsdag 7 januari 2010

Snälla vänner!!

Sicka underbara morgon promenader!! Sååå härligt med snö!! Dogsen sprang som om det vore sista gången dom var lösa!! Inte en enda hund mötte vi!!! Vi var ute i 1 1/2 timme i power walk fart så jag var heeelt slut när jag kom hem....

IKEA var lungt, vi fick köpt alla grejor och tog hemkörning så i morgon kommer sakerna hem, lyxigt!!

Tog en sväng om MY DOG för att titta på Per & Peters monter och jäklar var fin den var!! Per har tagit massor med bilder idag så jag hoppas att dom lägger ut de på bloggen senare!
Tittade på finalerna lite och nu börjar det att " rycka" i utställar nerven...Lördag ställer jag ut, kul!! Eller det får vi se efteråt *ler*.

Nu väntar förhoppningsvis en lugn och skön kväll för i morgon jobbar jag igen, jobbar hela helgen till och med på Lördag när jag ställer ut men jag har snikt åt mig att få börja halv 1 så jag hinner ställa ut dogesen, tur att jag inte har någon tik med mig.... Ingen kunde ta min tid för några är på semester och alla xtra tjejer är insatta redan....Så det blir att springa till jobbet från mässan... Hanna har lovat att köra hem mina hundar... Snälla vänner man har!!

Inga kommentarer: