söndag 10 januari 2010

Det var inte meninigen...

Att hålla er på halster sååå länge...Men efter utställningen for jag direkt till jobbet och sedan hem för att äta och umgås med familjen sedan till Per och Peter för lite kvälls mys...Så jag glömde bort att blogga...

Nåväl här komemr en rapport!!

Jag ställde Harry och Cade.
Harry vann sin klass (unghundsklassen) med CK !!!
Cade vann sin klass (öppenklass) med CK !!

So far so good....

I bästa hane blev 2 championhanar och Cade och hanen som vann Juniorklassen och 2 an i öppenklassen uttagen att gå vidare...Cade blev först uttagen till 3 a efter de 2 champion hanarna (alltså cert placering) men i sista "kurvan" stannade Cade till i några sekunder (ni vet jag började ställa honom i somras, han har ju HATAT utställninar och inte gått en meter.....) så då placerade han om oss så junior hanen stod före Cade så vi blev 4 bästa hane!!!
Grattis till Pia som " tog certet av mig" (skämtar bara) vi ska försöka slå dig nästa gång *ler* !!

Jag är suuuuper nöjd med dagen!!!

Stort Grattis till alla er som fick placering och till er alla andra:
Det är en ny utställning snart och man vet ALDRIG hur det slutar, det är bara att göra sitt bästa och inte glömma bort att vi ska ha roligt åxå!!! Eller hur??

2 kommentarer:

Koola Viola sa...

Vad kul, stort grattis!!

leamington sa...

Tack så mycket

erica