torsdag 28 januari 2010

Pust, suck, stön och överlycklig

Jag har inte bloggat på några dagar då här har varit spänt värre...
En ny tjänst på jobbet dök upp som jag sökt och innan allt blev klart så har det varit några dagar i pina...
Suck, pust , stön....

Men jag fick tjänsten!!!
Så nu är jag överlycklig!!!
Nu mer kan ni titulera mig som " Sister´s ansvarig"
Shit det blir tufft men jag gillar utmaningar, jag "skulle" bara ha jobbet!!! *ler*

Måste duscha nu och sova för jag är heeelt slut........

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis och lycka till med din nya uppgift !
Kram Annika.

Helena sa...

Stort grattis till tjänsten!!
Kramar / Helena

Maggan sa...

Grattis! Dom valde ju helt klart rätt kvinna,hoppas du e ledig i helgen så du kan fira me en 'razz'. Kram

Koola Viola sa...

Grattis!

Glittertind`s Blogg sa...

Sååå roligt Erica!! GRATTIS

Kramar

leamington sa...

Tack för era kommentarer jag blir jätteglad!!

Kramar

Charlotte på Niccelia´s sa...

Hej Erica - såklart det var Du som skulle få drömjobbet:)
Stort Grattis, visst är det underbart när något man önskar slår in!!

Se till att fira ordentligt:)

Anonym sa...

GRATTIS GUMMAN SÅ GLAD FÖR DIN SKULL

På tisdag ska jag till NK, då får du hålla tummarna för mig//PÖSS LENA

Peter sa...

GRATTIS, SNART ÄR DU VD!!!