söndag 5 april 2009

Tester!!

Hemma i natt vi 0500.
Kissade dogsen och sedan fick alla sova med mig så dom INTE skulle vakna så tidigt! Vi gick upp strax innan Nio och sedan promenader!! Stallet vid 11...
Väl hemma badade jag Harry och Bree och sedan har jag städat och städat och städat....

Måste köpa en plast pall till duschen.... Ryggen klarade bara 2 hundar........Skulle ta Moggedoggelito åxå... Han är värst att duscha.... tar så´n tid.... med den pälsen.... Sedan är han den roligaste att föna och fixa i ordning!!!

Nu har jag precis hoppat ut ur duschen och hudarna har fått sin kvällsmat så nu ska jag BARA ligga på soffan ikväll.... Vill någon ha mat så får det bli hämtmat idag..... Jag är helt slut.....Ska bara slappa!!!

I går ringde Peter och sa att nu har hans hundar blivit "vargar" igen!!! Tina skulle inte ha sina valpar förrens på torsdag!! Men hade grävt en håla i hundgården.... Värkarna hade startat!!! Ringde upp honom ngn timme senare när jag var i stallet och fick vara med när den första valpen kom!! (headset) *fniss*.
Väl hemma så grillade vi !! Gud vad jag har saknat det!!!!

Efter middagen så for jag över till Per & Peter för en valpning vill jag inte missa *fniss* !! Älskar det!!

Nästa valp kom vid midnatt... Såååå lång tid emellan.... Men varken Tina eller Peter var orolig....

För att få tiden att gå så gjorde vi några "tester" som finns i tidningar... superkul.. kände mig som en tonåring igen *fniss*.

Inga kommentarer: