söndag 19 april 2009

Längtar till semestern.....


Vattenet var turkost!!!!

Kommer hem ifrån stallet och det var inte särskilt ansträngande... Vi står i ett stall med hel service så vi behöver bara borsta och rida, resten sköter personalen... Men ändå är jag helt slut...... Måste nog gå och kolla upp mig... Jag är van att ha världens ork, alltid........

När vi åkte hem satt jag och tänkte på Zakynthos, jag och flickorna var där i höstas och det var sååååå mysigt... Jag älskar Grekland, har varit där massor av gånger, detta var bäst hitills!!

Vill bara ha värme och sol och få sova.......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig Erica! Det blir skönt med semester!!! Åtminstånde med sommar. Är ganska förkyld, trött o less på att jobba just nu/ men längtar efter lite söta valpar i alla fall! Ha det bra/kram Karin i Piteå

leamington sa...

Hej Karin!
har haft den segaste förkylningen ever....Nu vill jag vara ledig, mysa och äta god mat!!!

kram
erica

Helena sa...

Hej Erica!
Jag har också dragits med en envis förkylning...det är inte kul alls... jag längtar också till sommaren trots att det innebär att jobba för mig...men man är så mycket piggare på sommaren!!
Krya på dig nu och ha det så bra!
Kramar / Helena

leamington sa...

Detta var den envisaste förkylning jag har haft... Smittade Per åxå när vi var i Stockholm, han är lika hängig han med....Lisa var hemma från skolan hela förra veckan och hon är sällan sjuk....
ja ja det är bara att proppa i sig c vitaminer och rött te...
kram
erica