torsdag 16 april 2009

Rikigt dåliga.......

Dessa fick jag av Fredrik, som vanligt fick jag ta bort dom värsta *fniss*


En norrman satt och tittade på porrfilm och får plötsligt se sin fru medverka i filmen och utbrister:
-En djävla tur att det är film och inte på riktigt!!!

Två män är på fjälltur. Det är soligt o varmt så de solar nakna. Plötsligt skriker den ena:
Aj! Jag blev biten av en orm på ollonet! Den andra ringer 112. Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han. Den bitne frågar oroligt:
Vad säger läkaren?
Kompisen svarar: Du kommer att dö! "

Jag läste i tidningen om en man som hade spöat sin kärring med ett grytlock i köket. Vilken sjuk värld vi lever i... Va fan hade han i köket att göra?"

Vad är höjden av manlig förnedning?.... Att springa in i väggen med STÅND å upptäcka att man har brytit NÄSAN!


Lille Ahmed kom fram till skolfröken en dag:
-Fröken, jag skulle vilja bli svensk.
-Visst, sa fröken. Från och med idag heter du Kalle Svensson. När kalle kommer hem berättar han stolt för sina föräldrar att han minsann heter Kalle Svensson . Hans far ger honom rejäl käftsmäll och likaså hans mor. Nästa dag i skolan frågar fröken hur det kändes att vara svensk. -Jo, sa Kalle. Jag hann inte mer än hem så fick jag stryk av två invandrare...

Inga kommentarer: