onsdag 8 april 2009

1-1 inte illa!!!

Det blev 1-1 !!! Inte illa!!!! Askim missade dessutom en straff......
Dom spelade superbra våra tjejer!!

Häcken spelade fult.... Tjatade.....Fula arbågar... Ville få våra tjejerna ur balans....
Några gula kort drog dom åxå på sig...
Den äldsta spelaren var 42....!!!! Herregud vi är jämngamla, jag skulle aldrig orka en hel match..... Fast det gjorde inte hon heller, bytte i halvlek!! Nästan alla Häckens tjejer kom i egen bil till matchen.. Våra tjejer cyklar, några har moped!!

Det var vårens första serie match i Div 5 och tjejerna hade sååå roligt!!!
Jag som har tyckt att 15 åringar inte har ngt att göra i Div 5 får nog kanske ångra det...
Ja ja detta var bara den första matchen men på papperet en av dom svåraste....

När en av Häcken´s spelare tjatade som mest fick domaren nog och skrek: nu får du fn ge dig, orkar inte höra ditt tjat mer, du får gult kort!!! Då applåderade vi (15) på läktaren!! Helt plötsligt skriker Häckens tränare till oss att dom minsann spelar Internationell fotboll och då är det lite fult och tjat!! Då kunde jag inte vara tyst......Svarade att jag trodde vi var i Sverige!!! Men det är klart ni kommer ju från Hisingen..... Fyyyyyy på mig..... Så säger man inte..............
Jag gillar visserligen inte Hisingen men det är för att jag ALLTID kör fel där.... Kan aldrig lära mig att hitta...... Nickals köpte en GPS för ngt år sedan enbart för att jag skulle hitta där..... Vi har flera kunder på Hisingen sedan många år... Ändå hände det att jag ringde Nicklas i panik, jag är VILSE igen..........

Inga kommentarer: