tisdag 28 april 2009

Andra bullar!!!

Gillar han åxå gräs?????


Så glad han blev av att få beta en stund!!!


Bree vill inte vara nära Lotus, det ser ut som hon säger:
Han är ful och dessutom luktar han illa!!!
Hon är helt underbar denna lilla hund!!
Men Baby tycker om honom!!!


Josefin var här idag och hjälpte Lisa med ett arbete.
Jag var hur trött som helst, passade på att vila en stund....Men jag somnade och Lisa väckte mig kl 19.....................Vi som skulle till stallet....Jag som skulle ta en kopp kaffe hos Per & Peter............

Stressar till stallet, fortfarande yr.....Vi beslutade oss för att ta en promenad så jag skulle vakna....
På hemvägen stannade vi och köpte lite mat...Inget gott men det gick ner.
I morgon blir det andra bullar då ska jag ringa läkare och be och få ta lite prover....Detta är inte jag!!!! Lisas kommentar var. Men Mamma du håller på att bli gamal!!!! D´s Mamma lägger sig en timme eller 2 varje dag efter jobbet!!! Men jag har ju knappt jobbat..........

Inga kommentarer: