söndag 19 april 2009

Snart, snart....

Yrvädret Bree ska alltid bära på pinnar!!


Snart, snart är jag fri från den envisaste förkylningen jag har haft...........
Promenaderna känns inte lika tunga......


Aptiten kommer så sakta tillbaka... Så olikt mig att inte vara hungrig....jag som äter minst 4 gånger om dagen......
Jag har somnat i soffan runt 22.... Så rolig jag har varit.....

Nu bär det snart av till stallet, skönt att ha det gjort!!! Lotus har varit spänd i några dagar....Hoppas att det bara är ngt tillfälligt för när han är så här så brukar han ha ont någonstans...... jag ska kolla av honom ordentligt idag när Lisa rider......

1 kommentar:

Mona sa...

Hej Doris är ochså helt tokig i att bära på pinnar! Måste höra med dig hur mycket tycker du att hon kan få gå nu. Hon är lugnare inne nu har inte lilla dahunden kvar det fungerade inte.