måndag 13 april 2009

Feberfri!!!

Precis hemkommen från en suupertrevlig middag!!
Det är första dagen jag är feberfri så den fick bli lite lugnare....
Nicklas är stannade kvar, han "stänger" alla middagar, klubbar mm.
Strax innan jag gick så blev det lite diskussioner på ämnen som jag gillar att diskutera kring... så det var lite synd att lämna just då...Men jag hade lovat Sophie att åka till IKEA och shoppa lite till lägenheten i morgon och eftersom Lisa har match runt 14 och sedan måste vi till stallet så hinner jag bara på förmiddagen.......

Jisses så var denna Påsken snart över......

Summering:
Skärtorsdag feber... och resa till Stockholm
Långfredag, feber och utställning, Baby BIR!! Sophie sjuk.....
Påsklördag, feber, hämta Sophie på sjukhuset och all oro som varit kring detta...
Påskdagen, visserligen feberfri men matt och träningsvärk....fixat i Sophies lägenhet samt middag........
Annandagen, hoppas att jag fortfarande är feberfri, IKEA, Lisa match, sedan stallet...

När Tisdagen kommer hoppas jag att jag hinner och orkar städa.....

Inga kommentarer: