måndag 13 april 2009

Här kommer alla känslorna på en och samma gång..

Sitter här och stortjuter........
Samtidigt är jag glad....
Och tacksam....
Stolt......

Min älskade Sophie har nu flyttat hemifrån...............
Ikväll tog vi det sista.......

Gabriel och Sophie är sååå glada, svävar på små moln.......
Första natten i den egna lägenheten...........Såå spännande för dom!!

Men mitt hjärta värker..........
Vi åkte alla 5 tillbaka hit för dom sista små sakerna och när dom åkte tillbaka nu så kramade jag henne hårt, hårt....Sa att jag älskar henne massor...Då kom tårarna på oss båda.....Stackars Sophie behöva trösta sin Mamma denna dag........
Nu är vi bara 3 här hemma.......

Nu bor hon bara 10 minuter härifrån........Och hon kommer hem i morgon kväll för att titta på ngn fotbolls match på Tv (ngn kanal dom inte har)

Undrar vad jag ska laga för mat, för hon hinner väl äta???

Jisses jag är ju knäppare än jag trodde.........................

2 kommentarer:

susanne lundgren sa...

Nej nej.. Erica.. du är inte knäpp.. du är mamma.. och som mamma har man rätt till att vara känslig.. för den där navelsträngen är riktigt seg.. den går inte av i första taget..

Usch vågar inte tänka tanken någon av mina grabbar ska flytta.. den äldste blir 19 i år.. men ska plugga vidare så han får jag ha hemma ett tag till.. Men den lille som pluggar till kock.. ska ut och resa och jobba utomlands så fort han får chansen.. och har han tur (och mamma otur)blir det redan i klass 3.. ojoj.. hur ska det gå...

Ha en bra dag

Susanne

leamington sa...

Ja detta är inte lätt...Min minsta är 15 år, får njuta av att hon är hemma ett tag till

må gott
erica