måndag 13 april 2009

Egen tid!

Idag var nästan hela Göteborg på IKEA när vi var där.....Men ingen kö vid kassorna, skönt!!


Hem byta om och ta med Bree till Lisa´s fotbollsmatch, skönt att få lite "egentid" med dogsen!!

Det var mycket uppskattatav den lille rödhättan!!

Men alla ville ge henne mat....bullar, banankaka mm mm nu är jag av den typen som inte ger mina hundar ngt annat än mat, hundgodis får dom när vi tränar men jag såg på alla att dom blev besvikna när jag vänligt avböjde alla bullförslag...
Hon är ju bara en valp klart att hon ska ha en liten bulle, banankaka mm. Till slut blev jag lite putt och den 10000 som kom och frågade om dom fick ge henne ngt och jag sa nej, och återigen, hon är ju bara en valp klart att hon ska ha bulla, banakaka mm mm.......jag frågade om dom trycker i bäbisar bulle, banankaka mm mm då blev hon tyst.....

Nu ska Lisa och jag åka till stallet och ta en promenad i skogen med Lotus, då får Alex följa med !!

Inga kommentarer: