tisdag 21 april 2009

Gordon!!

Lite segare idag.....lite feber 37,6....jag har i vanliga fall 36,5 (jag är iskall ) *fniss*
Fick igen för igår.....

Jag har arbetat idag och hunnit med att bjuda Sophie på lunch, vi åt Thaimat!! Tiger räkor i het sås med massor av grönsaker!! Passade på att visa Sophie min "favorit mat ställen " inne på saluhallen!!! Såååå bra råvaror!!

Kunde inte låta bli att köpa henne ett par skor.....Hon är värd det!!! Hon blev överlycklig....När jag såg hennes blick ja då kunde jag ha köpt minst 10 par till....min stora tjej........

Ikväll har vi ätit korvstroganoff, får se om magen pallar med det.... har inte ätit korv sen utställningen i Växjö.... Har alltid lite svårt att hitta veg mat på utställningar......Men idag var jag sugen på korv!!! Fast när jag väl äter det så tycker jag att det inte är så gott......hade nog föredragit fisk....

Nu är jag trött men jag måste få tiden att gå...ikväll är det Gordon Ramsey som jag gillar!! kanske slänga ihop lite hallonmuffins!!!

Inga kommentarer: