torsdag 13 augusti 2009

Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee!!!!!!!

Wiiiiieeee jag är i Stockholm!!!!!
Såååå nice!!!!

I morse tog jag och dogsen morgon promenad runt mälaren så mysigt!!
Jag hade ingen koll på klockan alls så i morgon tar jag med mig min mobil men rundan tog 1 timme och 15 minuter!

Sen gjorde Lena Amanda och jag stan!!! Köpte lite te på NK, strawberry cheescake och ett champange med jordgubbar!!!

Hittade lite kläder men inte en skobutik var vi in i .... hihihihi lika bra det!!!
Lena och jag köte en likadan top, nu har Lena bara 2 storlekar över mig, helt sanslöst!!!!
Även en ett rynk serum så nu jäklar ska här slätas ut!!!! *asgarv*
Vi kommer att se ut som 2 stycken 14 åringar på hundutställningen i helgen!!!!

Idag har jag lagat mat, laxgryta så nu ligger Lena på soffan och tar igen sig!
Tog lite fina bilder från morgon promenaden idag, jag ska försöka lägga ut dom senare!!

Idag har jag "bara" skämt ut mig 2 gånger!!! Inte illa!!! Men Lena kissar nästan på sig av skratt så jag får väl bjuda på ett par i mogon med.......

Inga kommentarer: