söndag 30 augusti 2009

Hämnden är ljuv.....

Jag har ett vikigt möte i morgon och försökte fixa till mig lite xtra i duschen ikväll!! Ni vet lite kvinnofix *fniss*
När jag kom ut ur duschen (duschade skållhett) så tänkte jag passa på att klämma några pormaskar då Nicklas "linsspegel" låg i badrummet. Den är vääääldigt avslöjande då den förstorar upp en pormask till en pingisboll!! Vad fick jag se!!! Hår i näsan!! Det var inte bara ett hårstrå kan jag lova!!! Det nästan hängde ut en hel buske (lite överdrivet )Vad är det som händer!!!! Ingen av mina vänner ha någonsin sagt något om detta!!! Jag bliv arg, tårarna rann, det gör fruktansvärt ont att ta bort näshår med pincett!!!! Nu funderar jag ut någon slags hämd....ska aldrig mer tala om när mina vänner har mat mellan tänderna, kjolen fastnat i strumbyxorna efter toalettbesök mm mm mm.
Hämnden är ljuv...........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ett tips! Hos Claes Ohlsson kan du köpa en battridriven näshårsborttagare.
Hälsningar Christina i Leksand

leamington sa...

Tack för tipset *ler*