söndag 16 augusti 2009

Glada och sura...

Det var skönt att komma hem! Sophie var här så jag fick pussa på hela familjen!!

Harry var ÖVERLYCKLIG att se Baby igen, jisses vad han pep!!!
Morgan, och Alex var sååå glada att se mig!
Men Cade var supersur...för att behöva dela mig med alla dogsen....
När Mogran pussat färdigt på mig gick han fram och kissade på honom.... grrrrr

Nu har dom alla hundar slukat sin middag och nu väntar mys i soffan, tänker inte göra många knop i kväll....

Jag är ganska nöjd med utställnings helgen trots allt.
Baby fick 2 or båda dagarna.................Domarna tyckte att hon är för liten och visst det är en liten tik men hon håller sig inom rasstandarden .......nu får hon vara hemma och växa i sig lite!! Cade var åxå liten i hennes ålder, han tog fart strax efter 1 års dagen!!

Cade som total vägrat utställningar innan tycker att detta är superkul! Han sköter sig sååå bra!
Tänk vad det kan ändra sig....Men jag vet att han tycker om att "ha mig för sig själv" så han har kanske fattat att detta är ett sådant tillfälle *ler*, han är inte rädd för något och har aldrig varit, han har traskat på i Stockholm, hängt med in på Cafeér med mera och tyckt att allt varit stenkul! Baby åxå!!! Denna resa har varit en toppen social träning för hundarna!!!

Tack hela familjen Svalling- Ekdahl för denna gång, jag kommer snart tillbaka!!!

Inga kommentarer: