söndag 9 augusti 2009

Madonna!!

Igår var en helt underbar dag!!
Nicklas och Lisa var på Cup.
Sophie kom förbi på förmiddagen (hon fyllde år igår men vi firade henne redan i Torsdags)
Gabriel körde ut henne och hon var välkommen hem nyduschad klockan 18.00 *fniss*
så vi hade hela dagen för oss själva!!! Såå mysigt!!

Nicklas kom hem vid 18 tiden och Lina och Magnus kom samtidigt, sen hade vi några mysiga timmar innan vi begav oss in till Ullevi!

El krångel på scenen gjorde att hon startade en timma senare vilket drog ner lite på stämmningen. Vi hade biljetter i The Golden Circle, toppen, tror att jag stod ca 15 meter från Madonna!! Jisses vad vältränad hon är!!!!!
Tror nog att meddelåldern låg på ca 35 år!! Men det blev inte rikigt så som jag hoppats på....
Dom "gamla" godingarna var omgjorda till ngn thecno variant vissa bra andra mindre bra.....
Men jag är glad att jag har varit där, för hon kommer nog inte till Sverige ngn mer gång med tanke på att det var 16 år sedan förra besöket!!

Är lite seg idag för vi blev sena i säng i natt.......Nicklas har nu åkt tillbaka till cupen......men dom kommer hem ikväll igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Erica! Vilken fin blogg du har och vad stora tjejerna har blivit! Vad kul med hunduppfödning, jag antar att det tar ganska mycket tid i anspråk.Vore kul om du ville skriva ett par rader på mailen ulrika.sch@student.gu.se. Många kramar din gamla hästkompis Ulrika med Goofy.

leamington sa...

Hej Ulrika!!
Oj vad roligt att höra från dig!!!
Hur hittade du min blogg (nyfiken)
Jag mailar dig med en gång!!!

kram
erica