måndag 17 augusti 2009

Känner mig blåst...

Idag hade jag tid för tatuering.....Efter stallet så blev jag lite nervös så jag tog tag i kylskåpet som Nicklas plockat ur (slängde gamla burkar..) så jag tog och rev ut allt och torkade rent.....Stressade sedan till stan....När jag kom till tatueraren så var det för en massa frågor... och eftersom jag har hjärtfel kan jag inte ta den lilla bedövningssprutan (adrenalin i den) så jag fick lite emla kräm....

Men när vi kom till punkten allergier så blev det stop......Det är 3 saker jag inte tål 3!!!!
Det är stark parfym, nickel och kobolt......Nu visade sig är det är kobolt i den, jag trodde det bara var i blått..............fyyyyyyyyyyy. Jag ska ju ha en svart tatuering.....

Men för att vara på den säkra sidan tatuerade hon mig med en liten liten prick samt la ink i mitt armveck med ett stort plåster på, visar det sig att jag inte har reagerat på en vecka så är det bara att köra på....Jag som väntat sååååå. Känner mig lite blåst på konfekten......

Inga kommentarer: