tisdag 25 augusti 2009

Dator dag....

Idag har jag tagit tag i ett par saker som legat och "väntat " på mig...
Så nu känns det skönt!!!

Läste lite bloggar idag och folk ljuger lite hit och dit och försöker kanske skapa en blogg debatt..eller blogg krig??
Jag ska inte "haka " på den trenden med jag säger bara ljuga och kasta sten i glas hus det är hund tanter bra på!!

Att folk bara orkar hålla på, jag blir så matt.......

För att citera Kari´s blogg:
Jag går enkurs för Moa Persson i Bedömning och Anatomi. Detta är så nyttigt för en sån som jag! Hon säger såhär; "När man är uppfödare så förbinder man sig att föra rasen framåt. Man får "låna" den under en tid och då är det varje uppfödares förbaskade skyldighet att följa rasstandarden och föra rasen framåt. Tänk på att rasen har funnits i flera hundra år innan den kom till dig och du har fått förmånen att förvalta den under en tid".
man kanske ändå inte skall avla på allt.

Viktiga ord Kari !!! Toppen bra!!!

Inga kommentarer: