torsdag 6 augusti 2009

Vilken jäkla skit dag.....

Vaknade i morse, tröttare än vanligt....första promenaden så hade jag inte vaknat än...men den andra så kände jag efter ngn kilometer att det inte stod rätt till...hade ingen ork alls men jag är av den sega envisa sorten så jag bet ihop....

Sedan har det varit skit hela dagen med hjärtat......När vi var i stallet så satt jag bra och tittade på Lisa sedan var jag tvungen att skjutsa Lisa till stan för hon skulle klippa sig...hade några ärenden jag måste göra och när jag stod i kön på glassbaren (köte Lejonet & Björnen tårta till Sophie, hon fyller år på Lördag men den dagen vill hon fira med sin Gabriel så vi hade familje middag i kväll) så trodde jag att jag skulle ramla ihop....Funderar på att skaffa en lång kedja med ett märke för mitt hjärtfel om jag ramlar ihop....

Hjärat har hoppat värre än när kossorna i Bregott reklamen kommer ut på grön bete....Funderade på och åka in och få lite elchoker så det stabiliserar sig men det var en dum dag......Det har inte gett med sig än så jag hoppas att natten blir lugn annars åker jag in i morgon bitti.......
Det var väldigt länge sedan det var så här dåligt...tror nog att det aldrig har hållt i sig en hel dag......

Ja ja nu är det kväll och vi har haft en supertrevlig kväll!!! Trots allt.....men jag gruvar mig lite för att somna.....

2 kommentarer:

Camilla sa...

Oj, hoppas du mår bättre idag!

Mona sa...

Hej hoppas du mår bättre!! Så vi kan träffas snart.
Kramar Mona och Doris
p.S Har kasstreringstid till Doris 18/8 kl 7:30.