söndag 2 augusti 2009

Oj Oj Oj Oj Oj

Oj oj oj vilken kväll!!!!
Middag hos min galna vännina från Torlanda med man och sedan U2 konsert!!!!

Vi var på Veritgo turnén tror det var 05 eller 06 men jag tycker denna var mycket bättre!!
4 gubbar som står på scenen och det är helt fantastiskt!!!!

Hela ullevi gungade när dom sjöng Uno, dos, tres... catorce (Vertigo) en av mina favvo låtar, oj vad bra!! New year’s day, Beautiful day, Sunday bloody sunday, ja jag vet inte vilken låt som var bäst....Tror nog ändå Vertigo !!!!
Scenen var helt otrolig!!!!

Vi hade biljetter i Loungen vilken var toppen för oss "lite äldre tjejer" (som vi fick heta av en kille i 25 årsålder som ville ha en cigg av mig...*fniss*) Baren 2 meter från våra stolar!!!


Ska bli kul att se vad Maddona har för scen.. inget kan slå denna!!

Detta kan jag leva på lääänge!!!
Hur ska jag kunna sova nu...????

Inga kommentarer: