fredag 28 augusti 2009

One of those days....

Det har varit one of those days..... 72 samtal, alla rycker i mig och jag känner att jag inte räcker till...........

Nu är klockan snart kvart i nio och jag är heeelt slut.........
Lite chips och en bra film blir det nog nu....

Men lite glatt har det varit idag!
Harry har nu intyg, öga och knä UA, Alex hjärta UA så det känns skönt...
Alltid pirrigt med dessa intyg...
Dogsen har inga problem med att vara hos veterinären.....glada och spralliga och passade på att pussa alla som kom i deras väg!!! Därför är det bättre att ta dom i omgångar annars river dom väl hela djursjukhuset *ler*.

Shoppade lite åxå idag, ett par skor och ett par tuffa stövlar!!!

Kan nog hända att det blir en liten drink åxå så jag varvar ner för jag är uppe i högvarv.....

Inga kommentarer: