måndag 10 augusti 2009

Måndag

Ja ha då var det Måndag igen.....
Massor att stå i som vanligt.....

Igår var Lena S, Per och Peter här på middag, jag älskar att ha middaggäster!!!!!!
Vi hade så mysigt!!! Lena S blev lite snurrig av fördrinken *fniss*, hon har gjort en magoperation så hennes magsäck är inte så stor *fniss* det gör att hon inte tål så mycket alkohol vilket jag visste så jag gjore en extra svag till henne men det var kul att hon "kom i gång" så snabbt *fniss*.

Lena S har gått ner en hel massa kilon, nästan lika mycket som jag väger, helt otroligt!!!
Och ääääääntligen klär hon sig i lite mera kroppsnära kläder!! Hon är sååå himla fin!!
Men det bästa av allt är att hon ser så pigg och välmående ut numera!!!
Lena S och jag åker till Stockholm på onsdag, ska bli så skönt med lite ledigt ja eller ledigt det är hundutställning i helgen så några hundar ska med men vi hinner nog göra stan och slappa lite åxå!!

Nu ska jag snart ta och bada alla hundar så Lisa slipper det när jag är borta.

Inga kommentarer: