tisdag 4 augusti 2009

Möla!

Göteborg har visat sig från sin sämsta sida i 2 dagar nu....Ihållande regn....grrrr
Mina nybadade hundar ser ut som skrutt........

Igår hämtade jag Lena S på taget och vi åkte till Peter, jag blev kvar till halv 4 i morse.....
Väldigt trevligt med mycket skratt!!!

Skjutsade Lisa till en kompis i morse, dom ska shoppa lite kläder inför skolstarten.
Jag är åxå lite shopping sugen men tappade lusten av detta skitväder...
Funderar allvarligt på att skita att städa idag och bara ligga på soffan och möla i mig ngt gott och se på film hela dagen!!!

Nicklas tycker att vi ska åka och titta på ny bil.....fyyy sååå tråkigt. Han får gärna byta bort sin bil men min rör han INTE, jag älskar min bil!!
Fast med mitt humör i dag så kanske jag hade varit till hjälp vid ett bilköp! Känner att idag tar jag ingen skit, inget bullshit av ngn "brattig" bilhandlare som inte kan se på en när man pratar.....
Det kanske hade varit en bra ide´??

Inga kommentarer: