måndag 24 augusti 2009

Strange

Nu är det Harry och Morgans tur att vara risiga i magen...

På morgon promenaden idag mötte jag en strange dam....Iklädd superfina kläder klockan 0700 med ett fiskespö i handen pratandes högt för sig själv....Baby tyckte hon var skum och morrade lite, skönt att veta att den "stora" hunden skulle rädda mig *fniss*.

Idag känner jag mig otroligt seg....ont i hela kroppen när jag vaknade....

Läste på Peter blogg om rykten.....Det är ju för sjutton gubbar vuxna människor som håller på med hunderiet....Vi har ju samma intresse varför ska det hela tiden "dyka" upp en massa skit......
Tänk om dom som satt i sina telefoner och pratar skit om andras hundar hela dagarna lade ner samma tid på sina egna hundar!!
Promenader eller liknande, så glada deras hundar skulle vara då!!!
Och jag lovar att människorna skulle åxå må mycket bättre av att röra på sig, kanske till och med få ur sig lite dålig energi ....

Inga kommentarer: